Blue Lagoon Resort bij Kos-stad

29 september 2018 - Kos, Griekenland

Daar zijn we dan op Kos.

We zijn met vertraging vertrokken vanaf Schiphol wegens de drukte.

Het hotel is zeer zeer groot, een kompleet dorp op zich.

Met tig zwembaden. 5 grote restaurants etc.

De meeste restaurants liggen op het hoofdpark, dus moet je lopen

Van a naar b.

De bedden zijn prima, kamer lekker ruim, het ontbijt is prima, ook voor Harm. Gisteravond bij de Italiaan gegeten , dat was prima.

Harm had 2 lamsbouten en ik opgerolde kip.

Wij zitten in het Andults gedeelte, een apart gebouw met zwembad etc maar buiten het grote terrein en dat is jammer.

Gisteren hadden we het plan gevat om de boel even te verkennen en het winkeltje even te bezoeken welke hier bij het resort hoort, maar we zijn verder gelopen richting Kos stad en dat is bijna 3km, met als gevolg een grote bloedblaar onder de voet.

Wat ons opviel is dat de koeien hier aan stik staan en de weilanden niet afgerasterd zijn, jammer voor die beesten de lijnen zijn behoorlijk kort.

Vandaag is het zaterdag en je hoort de wind al bulderen.

We doen rustig aan, eerst moet de storm even voorbij zijn.

Verder alles oké.

Vandaag kennis gemaakt met een paar mensen uit polen.

Zij spreken alleen maar pools, maar het google translate kom je een heel end.

1. RiFra:
    29 september 2018
    Hallo globetrotters,
    Nu dus in Griekenland, op het eiland Kos. Mooi, niet supergroot, maar erg leuk om te fietsen. Wij zijn er ook geweest en zijn naar een plaatsje, volgens mij Zia, geweest. Ook kun je over met de boot naar Bodrum, Turkije. Genietze van het Griekse leven, wij houden er wel van!
    Laifs RiFra
  2. Ina:
    29 september 2018
    Hoi Harm en grietje
    Als de plek jullie niet zo bevalt of de afstand te ver is, zou je ook kunnen vragen om een andere kamer? Deden wij laatst ook.
    Nou veel plezier en maar binnen blijven met de storm 🌪💨
    Groetjes van ons Anne en ina
  3. Derry:
    30 september 2018
    Hoi vakantiegangers, gelukkig viel, volgens de berichten, de storm mee.. Geniet van alles, groetjes Derry en Paul😊😊
  4. Roelien:
    1 oktober 2018
    Hallo Harm en Grietje Veel plezier en geniet van de omgeving. Jarig&Lida
  7. Marry Westerink:
    Weer heerlijk samen op pad .Geniet ervan!!!