Kreta - Rethymon

3 september 2019 - Rethymno, Griekenland

Hier is het heerlijk vakantie weer.

Zondag waren we om 5 uur op de luchthaven om in te checken en zorgen voor een ontbijtje, want de tijd van vertrek was te vroeg voor het hotel.

Na enige vertraging ivm de drukte in het luchtverkeer was het eindelijk dan zover en vlogen we naar Heraklion.

Maandag hebben we de omgeving verkend met de benewagen.

Vragen we om tickets voor de hop-on hop-of bus, blijkt later dat het voor de hiphop boot is een halve duikboot dus, waar ze mensen inproppen als haring in een ton. Dit heeft alleen Harm gedaan en ik zat heerlijk op een terras met een kop koffie.

Dinsdag

Voordat we wakker werden ging de telefoon en werd de auto al voor 8 uur gebracht ipv 10uur. Verder hebben we een rondtour gemaakt met de hop-on hop-of bus en later nog weer terug gelopen naar de oude stad voor een paar foto,s en even wat drinken.

Verder gaat alles prima.

1. Waltraud:
    3 september 2019
    Oh wat heerlijk!!! Dus Harm is een haring geworden ;-) Geniet nog lekker en eet tussendoor een lekker broodje pita gyros ! En zaterdag naar de markt in Mires :-) of vrijdag in Timbaki ! En mochten jullie naar agia galini gaan...ff heerlijk eten bij Onar :-) ik ben jaloers
  2. Anneke:
    3 september 2019
    Ziet er leuk uit!! Veel plezier nog...😎
  3. Derry:
    Fijne vakantie🤗🤗
  4. Ina:
    3 september 2019
    Wat ziet het er lekker zonnig uit zeg, en prachtig heldere zee. Geniet er maar lekker van. Hier is de warmte denk ik voor dit jaar voorbij. 16-17 graden, ook goed 🙋‍♀️👵🏻
  5. Wieke Huisma:
    Geniet ervan.
    We hebben op de Veluwe wel mooi fietsweer maar niet heel warm. Paar dagen uitgezonderd.

Wieke
  6. RiFra:
    Hallo luitjes,
    Wat heerlijk weer op reis naar het mooie Griekenland. Geniet ze van dit prachtige eiland en het mooie weer, dat is hier nu over!
    Laifs RiFra
  7. Marry Westerink:
    4 september 2019
    Jullie kunnen je ruimhartig daar wel ophalen geweldig mooi
  8. Annette:
    4 september 2019
    Hartstikke leuk, geniet er maar lekker van. Groetjes