Kandy

25 februari 2018 - Kandy, Sri Lanka

Gisteren zijn we naar een mooi uitkijkpunt gebracht.

Even later gingen we naar een goud en zilversmederij met prachtige edelstenen.

Die was verschrikkelijk duur. Na een demo en een film hebben een paar mensen toch iets gekocht. Toen direct door naar de lunch en in het zelfde febouw was ook een sari afdeling , hier mocht je passen en foto,s maken. Tevens hadden ze hier ook prachtige sjawls en shirts hangen, allemaal zijde. Ook hier hing een behoorlijk prijskaartje aan.

Hierna hebben we een bezoek gebracht aan de botanische tuin. Heel mooi maar ook totaal anders dan de botanische tuinen die we al gezien hebben.

Vandaag gebben we een rondrit gemaakt met een tuktuk. Zelf rijden hier in het chaotische verkeer is geen optie, alles krioelt door elkaar heen.

Morgen moeten we om 6 uur weer op en dan gaan we door naar het volgendepunt op de route.

1. Ina:
    Hoi luitjes
    Wat een mooie tempels, en ook de foto s.
    Grietje die sarong staat je mooi, kopen joh 😁👍
    Hoeveel dagen hebben jullie nog te gaan?
    Is het een gelig gezelschap?
    Hier vriest het, met een koude oostenwind maar ook veel zon.
    Groetjes Anne en ina
  2. Frank en Ria:
    Hallo globetrotters,
    Wat zien jullie toch veel, stiekem een beetje jaloers hoor! En die sarong heb je vast gekocht Grietje, staat je echt prachtig! Hier komt de Russische beer langs met deze week een gevoels temperatuur van - 20. Geniet dus maar lekker van het heerlijke klimaat daar. Veel lieve groetjes van ons uit een bibberdebibber Zuudloar'n
  3. Roelien:
    25 februari 2018
    Wat een prachtige foto' s...jullie beleven heel wat zo te zien! Lekker blijven genieten!
    Hartelijke groet.
  4. Anneke:
    25 februari 2018
    Heerlijk weertje daar bij jullie hier inderdaad koud!!!! Mooie foto's weer een lekker verder genieten 😉